Aktualności

Oferta pracy ZUS

« wróć

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)
  • minimum 1 rok w pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • podstawowa znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • umiejętność obsługi pakietu  MS Office
  • orientacja na jakość
  • współpraca
  • nastawienie na rozwój
  • rozwiązywanie problemów
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
  • dokumenty potwierdzające posiadane wyksztalcenie i doświadczenie zawodowe

Termina składania ofert mija 28 listopada.